Altijd super bij jolanda
Monique
-
meer dan een jaar geleden
Sandra
-
meer dan een jaar geleden
Gewoonweg...... nice 👌
Dirk
-
meer dan een jaar geleden
Heel fijne ontvangst!
Super vriendelijk.
Zeker een aanrader
larissa
-
meer dan een jaar geleden
super tevreden 🤗
Keyers
-
meer dan een jaar geleden
Zoals steeds weer top!
Hendriks
-
meer dan een jaar geleden
Super bedankt je bent de beste altijd content met jou ontwerpen 😊
carmen
-
bijna 2 jaar geleden
Door onze dochter bij tattoo diamond terecht gekomen en wat een super ervaring !!!
Zo lief en hartelijk ontvangen en prachtige resultaten 🥰🥰🥰
kim
-
bijna 2 jaar geleden
Top!! Mooi afgewerkt.
Tanja
-
bijna 2 jaar geleden
Michiels
-
bijna 2 jaar geleden