5.0
gebaseerd op 19 reviews

Altijd super bij jolanda

Monique - meer dan een jaar geleden
Sandra - meer dan een jaar geleden

Gewoonweg...... nice 👌

Dirk - meer dan een jaar geleden

Heel fijne ontvangst!
Super vriendelijk.
Zeker een aanrader

larissa - meer dan een jaar geleden

super tevreden 🤗

Keyers - meer dan een jaar geleden

Zoals steeds weer top!

Hendriks - meer dan een jaar geleden

Super bedankt je bent de beste altijd content met jou ontwerpen 😊

carmen - bijna 2 jaar geleden

Door onze dochter bij tattoo diamond terecht gekomen en wat een super ervaring !!!
Zo lief en hartelijk ontvangen en prachtige resultaten 🥰🥰🥰

kim - bijna 2 jaar geleden

Top!! Mooi afgewerkt.

Tanja - bijna 2 jaar geleden
Michiels - bijna 2 jaar geleden