Je bent geweldig in wat je doet, keer op keer. 💋
tine
-
bijna 2 jaar geleden
Altijd gezellig
Lindsay
-
bijna 2 jaar geleden
Heb nu mijn 4de tattoo laten zetten hier, heel mooi, heel bekwaam en superlief😊
heyndrick
-
bijna 2 jaar geleden
Super 😉 gelijk altijd!!!!
Thijs
-
bijna 2 jaar geleden
Heel vriendelijk, behulpzaam! Bedankt voor het geduld da hulp en de tattoo is prachtig gezet! Goeie uitleg ook
Lyana
-
ongeveer 2 jaar geleden
Top madam 😀!!!
Kristel
-
ongeveer 2 jaar geleden
Helemaal top van begin tot eind en een prachtig resultaat!! I love it!!
Nele
-
ongeveer 2 jaar geleden
Zeer professionele en correctie uitleg en uitvoering van de tattoo. Super tevereden en zeker een aanrader.
Michel
-
ongeveer 2 jaar geleden
Super lief & super vriendelijk!
Je mag je tijd nemen & stelt je heel gerust!
Een rustige omgeving & een leuke babbel 🥰
Zeker mijn laatste tattoo nog niet gezet!🤩
Houbrigts
-
ongeveer 2 jaar geleden