5.0
gebaseerd op 19 reviews

Je bent geweldig in wat je doet, keer op keer. 💋

tine - bijna 2 jaar geleden

Altijd gezellig

Lindsay - bijna 2 jaar geleden

Heb nu mijn 4de tattoo laten zetten hier, heel mooi, heel bekwaam en superlief😊

heyndrick - bijna 2 jaar geleden

Super 😉 gelijk altijd!!!!

Thijs - bijna 2 jaar geleden

Heel vriendelijk, behulpzaam! Bedankt voor het geduld da hulp en de tattoo is prachtig gezet! Goeie uitleg ook

Lyana - ongeveer 2 jaar geleden

Top madam 😀!!!

Kristel - ongeveer 2 jaar geleden

Helemaal top van begin tot eind en een prachtig resultaat!! I love it!!

Nele - ongeveer 2 jaar geleden

Zeer professionele en correctie uitleg en uitvoering van de tattoo. Super tevereden en zeker een aanrader.

Michel - ongeveer 2 jaar geleden

Super lief & super vriendelijk!
Je mag je tijd nemen & stelt je heel gerust!
Een rustige omgeving & een leuke babbel 🥰
Zeker mijn laatste tattoo nog niet gezet!🤩

Houbrigts - ongeveer 2 jaar geleden